, Forbes Staff

Imobiliare |
| 1 vizualizări |

GALERIE FOTO: Cum vor arăta Bucureşti Mall şi Plaza România după o renovare de 50 de milioane de euro

Intrare proiectată Dudeşti
Reamenajarea și reconfigurarea celor două obiective de retail va crește cu până la 20% suprafața închiriabilă. Investiţiile alocate pentru acest proiect vor atinge 50 de milioane de euro, ridicând valoarea totală a investițiilor Anchor Grup în România la peste 350 de milioane de euro.

Transformarea mall-urilor propune o nouă arhitectură, un design interior spectaculos, noi spații de divertisment și un nou circuit de shopping.

Dacă București Mall aduce în prim plan importanța spațiilor verzi, precum și a zonelor deschise de lounge și relaxare, Plaza Romania va beneficia de unul dintre cele mai mari parcuri de distracții indoor din Estul Europei, devenind astfel un punct de atracție pentru întreaga regiune.

GALERIE FOTO: Cum va arăta Plaza România după renovare

Lucrările se vor desfășura concomitent în ambele centre comerciale, acestea rămânând deschise publicului pe parcursul întregului proces. „Vom avea practic două mall-uri noi în București”, declară Ali Ergun Ergen, CEO Anchor Grup. „Nu este vorba despre o simplă renovare, ci despre o primă transformare majoră a unui proiect de retail, parte din strategia de dezvoltare a companiei pentru următorii 5-10 ani. În urma acestor investiţii cele două mall-uri vor depăşi 100.000 de metri pătraţi suprafaţă închiriabilă. Anchor Grup va deține aproximativ 25% din suprafața premium de retail din București”, adaugă Ali Ergun Ergen. Astfel, după pionieratul în retail din anii 2000, Anchor Grup își propune să redevină trendsetter-ul pieței de profil.

GALERIE FOTO: Cum va arăta Bucureşti Mall după renovare

Fondurile alocate acestor intervenţii provin din surse proprii, Anchor Grup beneficiind de susținerea Fiba Holding, grup de investiții turc cu o bogată experiență internațională.

„Dezvoltarea pieței de retail din România a început cu București Mall și Plaza Romania, în urmă cu 13, respectiv 8 ani. Proiectele actuale vor seta un nou standard în industrie. Ne propunem să devenim a treia destinație după casă și serviciu, prin accentuarea componentelor de divertisment și petrecere a timpului liber.  De altfel ne-am ancorat foarte serios strategia în analizele de evaluare a zonelor de proximitate – ceea ce în retail numim trade area – și a profilului clienților”, declară Ali Ergun Ergen.

Pagini: 1 2

Taguri: , , , , ,

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

Comentarii

Nu există comentarii